Jak wiele kolorów i kształtów tulipanów możemy użyć przy dekorowaniu naszych domów tej wiosny? Wystawa tulipanów w warszawskim pałacu w Wilanowie zachwyciłby każdego. Wybrane zdjęcia pokazują tylko fragment wystawy. Ilość odmian i kolorów od polskich wystawców przyprawia o zawrót głowy.
Floryści przygotowali niesamowite dekoracje i instalacje z wykorzystaniem wiosennych cebulek. Jak można wymyślić takie cuda z kwiatów?
How many colours and shapes of tulips we can use to decorate our homes this spring?
The exhibition in the Warsaw-Wilanow Palace would surprise you. Below only a limited selection.
The number of florists prepared huge and outstanding decorations using all sorts of spring flowers. How people could be so creative?
To jest moja ulubiona biało-niebieska dekoracja. Autorka wykorzystała technikę decoupage oraz miniaturki całych kwiatków np. hiacyntów i irysów w pasujących chłodnych tonach. Dekoracja ma dodatkowo przeźroczyste bombki z małymi cebulkowymi np. szafirkami. Niezły pomysł na DIY!
This is my favourite decoration in blue and white. The author used decoupage technique and mini flowers of hyacinthis and iris is matching colors. To this decoration there are bulbs attached with little flowers inside. What an idea for DIY project!
A tutaj inne dekoracje. Także ciekawe, czasami zdobne, czasami to w prostocie tkwi cały urok.
And below other projects. They are also very interesting, sometimes very complicated, sometimes the simplicity is the clue.
Home staging – przygotowanie nieruchomości do sprzedaży bądź do wynajmu. Celem home stagingu jest atrakcyjne zaaranżowanie wnętrza, które ma pokreślić jego charakter oraz zainteresować jak największą liczbę oglądających nieruchomość i przyspieszyć sprzedaż lub wynajem za możliwie najwyższą cenę. Techniki home stagingu opierają się na marketingu. Ich zastosowanie zmienia charakter nieruchomości z "do mieszkania" na "do sprzedania". Nieruchomość przygotowana do sprzedaży (wynajmu) staje się produktem atrakcyjnym dla nabywców. Badania na rynku amerykańskim wskazują skuteczność w skróceniu czasu sprzedaży (przeciętnie o 40%) a także w zwiększeniu realnej wartości nieruchomości (z badań Barbary Schwarz, światowej pionierki home stagingu po jego zastosowaniu oferowana cena zakupu rośnie przeciętnie o 10%). Jednym z podstawowych założeń home stagingu jest działanie niskokosztowe. Home staging. Home Staging Warszawa
OdpowiedzUsuń