Kawiarniana sieciówka Green Caffè Nero zawsze dba o piękne i przytulne wnętrza swoich punktów. Wrocławska przystań przy samym Rynku jest dwu piętrowa i fajnie miesza różne style. Mamy i betonowy industrial, i meble a'la lata 50-te. Jest i trochę glamour (postarzane lustro w złotawej ramie) i skandynawii w wykładzinie na ścianach z drewnianej kostki.
A wszystko to spaja "kawowa" spójna paleta barw z nutką czarnego i szarego koloru, które schładzają i dodają kontrastu. Przez te elementy wystrój nie jest jednostajny.
Meble proste, miękkie klasyczne kształty uszaków czy bardziej pudełkowych foteli nadaje pożądany przyjemny klimat na pochmurne jesienne dni.
Home staging – przygotowanie nieruchomości do sprzedaży bądź do wynajmu. Celem home stagingu jest atrakcyjne zaaranżowanie wnętrza, które ma pokreślić jego charakter oraz zainteresować jak największą liczbę oglądających nieruchomość i przyspieszyć sprzedaż lub wynajem za możliwie najwyższą cenę. Techniki home stagingu opierają się na marketingu. Ich zastosowanie zmienia charakter nieruchomości z "do mieszkania" na "do sprzedania". Nieruchomość przygotowana do sprzedaży (wynajmu) staje się produktem atrakcyjnym dla nabywców. Badania na rynku amerykańskim wskazują skuteczność w skróceniu czasu sprzedaży (przeciętnie o 40%) a także w zwiększeniu realnej wartości nieruchomości (z badań Barbary Schwarz, światowej pionierki home stagingu po jego zastosowaniu oferowana cena zakupu rośnie przeciętnie o 10%). Jednym z podstawowych założeń home stagingu jest działanie niskokosztowe. Home staging. Home Staging Warszawa
OdpowiedzUsuń