niedziela, 3 stycznia 2016

Kwiaty do niebieskiego pokoju / Plants for blue room

Dodatki i akcesoria dodają życia świeżo zaaranżowanemu wnętrzu. Ja także, aby ozdobić moją najnowszą metamorfozę pierwsze kroki skierowałam do ulubionej hurtowni kwiatów TOMASZEWSKI. Jest tam świetny wybór zarówno kwitnących jak i zielonych roślinek.
W poszukiwaniu ciekawych pomysłów natknęłam sie nie tylko na słodkie niebiesko-białe fiołki i hiacynty, ale też na sporo dodatków i roślin w promocyjnych cenach (białe plecione koszyczki w sam raz na wiosenne dekoracje z kwiatów cebulkowych, metalowe wiaderko w sam raz na zielone iglaki). Dla mnie świetnym nabytkiem jest biało-granatowa donica inspirowana "chińskimi" pejzażami.

Mam nadzieję, że energetycznymi kolorami za kilkanaście dni będą też cieszyć czerwony Amarylis (moja ostatnia miłość) oraz egzotyczne Dendrobium (zdrowe i kupione naprawdę okazyjnie). Poniżej pierwsze zdjęcia.

Decorations and accessories add real life to a newly arranged room. So the first shopping I made in the plant wholesaler TOMASZEWSKI. There are always a good variety of blooming or green plants. My choice were a white-blue violet and hyacinths. I also found small white baskets (ideal for spring flower decorations) and metal basket for green plants. For me a perfect purchase is a white-blue bowl with a "Chinese" landscape. I hope to see soon a red Amarylis blooming and an oriental Dendrobium.
Below the first pictures.

 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz







Pinterest