wtorek, 23 lutego 2016

Succulents in blue pottery / Sukulenty w ceramice z Bolesławca

Spodobała mi się ostatnio ceramika z Bolesławca i jej granatowa kolorystyka. Zastanawiałam się jak ją wykorzystać w moich dekoracjach. Jej obłe i tradycyjne kształty pasują do sukulentów i gruboszy o prostej i nowoczesnej konstrukcji. W firmowym sklepie w Warszawie wybrałam okrągły nieduży mlecznik w najbardziej tradycyjny wzór. 

Teraz w mleczniku teraz rozwijają się kolejne szczepki grubosza. Aby zrównoważyć lekko rustykalny charakter ceramiki skomponowałam ją z niewielką metalową ramką ze zdjęciem rodzinnego Sącza mojej babci z 1952 roku. Szczerze, niewiele na nim widać, ale to raczej wartość sentymentalna.

Recently I was inspired by the Polish blue pottery and its deep blue colors. I was planning how to utilise these beauties at home. The pottery has rounded and traditional shapes which contracts with simple leaves of succulents. In the store in Warsaw I selected a little milk pot with the most typical pattern and color for Boleslawiec pottery.  

Now the milk pot helps new succulents to grow. In order to balance a rustic charm of the pot I matched it with the metal frame. Inside there is an old photo of my grandmother of our home town dated 1952. Honestly, not much is visible but this is more sentimental.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz







Pinterest